Ogłoszenie nr 90606 - 2017
z dnia 2017-05-31 r.
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuProjekt
4.1 RPO WP 2014-2020 Infrastruktura ponadgimnazjalnych szkół zawodowych:
Zintegrowany rozwój szkolnictwa zawodowego w Powiecie Wejherowskim
poprzez rozbudowę i doposażenie infrastruktury publicznych
ponadgimnazjalnych szkół zawodowych w ramach przedsięwzięcia
strategicznego – Kształtowanie sieci ponadgimnazjalnych szkół zawodowych
uwzględniającej potrzeby subregionalnych i regionalnego rynku pracy. Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 4 im. J. Wejhera w
Wejherowie, ul. Sobieskiego 344, 84-200 Wejherowo, tel: 58 672-24-15,
adres a -mail: sekretariat@zspg4.wejher.pl, adres strony internetowej:
www.zspg4.wejher.pl Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania
wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
– mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wejherowski, krajowy numer identyfikacyjny
19167514900000, ul.
ul. 3 Maja
4,
84200
Wejherowo, państwo
Polska, woj.
pomorskie, tel.
585 729 411, faks
585 729 402, e-mail
zamowienia@powiat.wejherowo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku
wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego
przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone
przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest
podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało
udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I
należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie
pełnego nadzoru inwestorskiego nad inwestycją pn: Rozbudowa Zespołu
Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 4 o kompleks sześciu pracowni zawodowych
oraz budowa hali sportowej z zapleczem i trybuną.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem
zamówienia jest: 1) usługa kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad
realizacją inwestycji pn: ” Rozbudowa Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych
Nr 4 o kompleks sześciu pracowni zawodowych oraz budowa hali sportowej z
zapleczem i trybuną ” na lata 2017 – 2018 oraz przez cały okres
gwarancji udzielonej zamawiającemu przez wykonawcę robót budowlanych w
celu skutecznego wyegzekwowania od wykonawcy wykonania robót zgodnie z
wymaganiami zamawiającego, przy zastosowaniu odpowiedniej jakości
materiałów i technologii, kosztów realizacji oraz zgodności z
dokumentacją projektową i wydanymi decyzjami zezwalającymi na
prowadzenie robót, 2) weryfikacja dokumentacji projektowej opracowanej
przez projektanta, kosztorysów inwestorskich, STWiOR oraz szczegółowego
opisu przedmiotu zamówienia, 3) organizowanie procesu inwestycyjnego, 4)
koordynacja i nadzór nad realizacją zadania zgodnie z obowiązującymi
przepisami prawa budowlanego oraz zgodnie z ostateczną decyzją o
pozwoleniu na budowę oraz dokumentacją projektową, 5) zbadanie pod
względem merytorycznym ofert złożonych w przetargu na wyłonienie
wykonawcy robót w branżach: a) konstrukcyjno – budowlanej, b)
instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych,
wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, c) instalacyjnej w
zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i
elektroenergetycznych, d) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i
urządzeń telekomunikacyjnych. II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
71247000-1
Dodatkowe kody CPV:
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
| |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT79480.00 WalutaPLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Produkcyjno – Usługowo – Handlowe UNO Krzysztof Chwalisz,
quatro2004@wp.pl,
ul. Sianowska 28
,
75-643,
Koszalin, kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 97760.40 Oferta z najniższą ceną/kosztem 97760.40 >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 117957.00 Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe: Zamówienie
nie ogranicza w żadnym stopniu dostępności dla oferentów zgodnie z
zasadą równością szans i niedyskryminacji, a także równości szans kobiet
i mężczyzn, zgodnie z Wytycznymi w zakresie realizacji zasady równości
szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z
niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w
ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020.
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE
NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O
CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu
oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
|
|